Los Angeles 2012

2012-08-23 - 20:59:00 / 1 kommentarer ..


LA baby! Så himla grymt! Världens bästa språkresa. Vi hängde på Whittier collage där vi också gick i skolan. Vi drog in till LA, posade framför Hollywoodskylten, satt uppe sent på nätterna och snackade och skrattade, låg ute i solen och pressade i solen med musiken på högsta volym.
Vår värdfamillj tog oss upp till the Whittier hills en kväll för att se solnedgången. Så himla fint var det. Men när man fick höra att det sprang runt prärievargar, pumor, och skallerormar där vart man lite skraj ;)
 
 
Vi fick dra till både Disneyland och Universal. Så himla kul! Älskade typ alla åkturer! Sen blev det massa shopping - Victoria's secret, Forever 21, Forgein exchange, The grove, Citadel mm. Och för alla Big Bang theory geeks, found the Cheesecake factory ;)
Och på Universal kunde man ju bara inte missa detta. I've been on Wisteria Lane people!! Så coolt! En annan serie som jag har geekat. Detta är bara några få av cirkus 900 bilder som togs. Kanske kommer det fler lite senare.

Kommentarer
Maria - Min väg till fotograf - http://mariapalm.blogg.se

Kika in på min blogg hela december fram till julafton! Har en julkalender fylld med roliga tävlingar, goda recept, bra julklappstips, härlig musik och flera överrraskningar! :D

Julkalendern: http://mariapalm.blogg.se/category/julkalendern-2012.html

2012-12-07 - 22:55:47

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Hej, jag heter sofia och är en tjej på sjutton år. Jag älskar att fotografera vilket syns en del i bloggen. När jag inte fotar umgås jag med vänner, läser andra året på NV-programmet, dansar, kör lite gympa och har kul!