Dags att fixa ALLT inför sommaren!

2012-06-19 - 13:28:54 / 0 kommentarer ..


Okej, så idag är typ den enda dagen jag har på mig att shoppa saker inför sommaren nu. Så nu ska jag snart dra mig in mot city dels för att shoppa, men också för att vaccinera mig. Ska ta livmoderhalscancerspruta. Haa, långt ord det där ;)
.
Ikväll ska jag träffa finaste Mathilda som jag inte sätt på årtal.. Så vi ska hitta nått place inne i stan och "grabba lite food". Sedan blir det väl till att packa, packa. Drar ut till landet imorgon och har inte ens orkar tänka på vad jag vill ha med mig, men det blir väl en del.
.

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Hej, jag heter sofia och är en tjej på sjutton år. Jag älskar att fotografera vilket syns en del i bloggen. När jag inte fotar umgås jag med vänner, läser andra året på NV-programmet, dansar, kör lite gympa och har kul!