Kissemissar + längtan

2012-07-11 - 13:55:00 / 1 kommentarer ..


TIDSINSTÄLLT INLÄGG
 
Det är dumt med tidsinställda inlägg, vet ni det? Man har liskom ingenting att skriva om eftersom att ingenting har hänt. Dumt dumt dumt. Men något jag kan vara ganska säker på är att jag just nu är grymt taggad, taggad på Cali, taggad på LA och taggad på språkresa. Om fem dagar åker jag! Gött det ska bli. Ska bo hos en värdfamilj med min vän Frida. Vi har google mappat huset och vi har pool, Yeey! Men bor tyvärr rätt långt ifrån skolan...Men åh, det kommer bli gött!

Kommentarer
Lovisa Lindström - http://alovisa.blogg.se/

Åh vilken mysuig bild!!!

2012-07-30 - 19:04:38

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Hej, jag heter sofia och är en tjej på sjutton år. Jag älskar att fotografera vilket syns en del i bloggen. När jag inte fotar umgås jag med vänner, läser andra året på NV-programmet, dansar, kör lite gympa och har kul!