V for vlogging

2012-06-24 - 22:05:32 / 0 kommentarer ..


Ja, vädret har väl inte varit sådär jättekul idag heller så därför har jag spenderat en del tid på youtube och tittat på massa vloggar. Har hittat en hel del bra som jag följer men ni får gärna tipsa mig om någon/några. stor/liten Svensk/brittisk/..japansk? haha spelar ingen roll.
 
När jag sitter och tittar på ala dessa klipp får jag alltid för mig att jag också vill göra massa vloggar, men sen vet jag också hur uuurdåliga de skulle bli. Jag har liksom inget kul att komma med... Hmm.. men kanske någon dag ändå. Min kompis har ju exempelvis tillsammans med en kompisa startat en kanal, timelordvoldemort. Check it out here!
 
Youtubers jag följer:
AmazingPhil, Charlieissocoollike, Danisnotonfire, IsabelleSjalander,
ItsWayPastMyBedTime, Lillabloggen, Timelordvoldemort, Nerimon
 

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Hej, jag heter sofia och är en tjej på sjutton år. Jag älskar att fotografera vilket syns en del i bloggen. När jag inte fotar umgås jag med vänner, läser andra året på NV-programmet, dansar, kör lite gympa och har kul!