Sommarfeelings!

2012-06-21 - 19:08:16 / 0 kommentarer ..


 
Nikon D60 + Kenko N-AF uniplus tube 25 + Nikkor 18-55mm f/5,6G
 
Åhh, nu är det sommar på riktigt! Jag är uppe på landet, jag har badat, hoppat studsmatta, sprungit runt i shorts och bikini och moppen är uppe! Nu blir det grillning och middag i kvällsolen. Aoouihii! Jag har dessutom fotat "massa" idag så nu har jag nya bilder på ingång. De ska bara redigeras lite. men här har ni ett smakprov :)
 
BTW, ÄLSKA NYA BLOGG.SE!! Fick den först idag och har sett att massa andra har skrivit om den och jag förstod nada av vad de snackade om. Men nu förstår jag och det är grymt! :D

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Hej, jag heter sofia och är en tjej på sjutton år. Jag älskar att fotografera vilket syns en del i bloggen. När jag inte fotar umgås jag med vänner, läser andra året på NV-programmet, dansar, kör lite gympa och har kul!