Vgy har slagit upp sina portar igen

2012-08-21 - 23:23:34 / 0 kommentarer ..


Första dagen av tvåan - Check! Okej förutom att sorgen av ett förbipasserat sommarlov har funnits med mig idag så var det ändå kul att va tillbaka och träffa alla igen. En har slutat, två nya in. Annars såg klassen sig lik ut. Efter två timmar var vi fria att dra och det blev lunch på Il'piatto (rekomendation) för att sedan ta en snabb sväg in till stan. Gött.
 
Jag har också hunnit med en god middag på Enskede matbod med mina kära föräldrar. Så detta vart trots allt en bra dag får jag nog lov att säga. Och på det ska jag nu avsluta med lite big bang theory, som jag nördar för tillfället. Sov gott <3
 
Bild från Kalifornien. Ta mig tillbaka!

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Hej, jag heter sofia och är en tjej på sjutton år. Jag älskar att fotografera vilket syns en del i bloggen. När jag inte fotar umgås jag med vänner, läser andra året på NV-programmet, dansar, kör lite gympa och har kul!