Vad man gör när det det regnar ute

2012-06-30 - 13:12:11 / 0 kommentarer ..


Okej, just nu kan jag knappt se 30 m ut, sen är det bara vitt. Detta betyder med andra ord att just idag är det okej att sitta inne. Och med sitta inne menar jag såklart att sitta nedgosad med filt och en kopp te framför the big bang theory. Thumbs up på den asså! Man måste bara älska Sheldon <3
 "Our whole universe was in a hot dense state, then nearly fourtheen billion years ago expansion started, wait.."
Haha e det lite fail att jag kan hela introlåten utantill? :P haha
 
För i övrigt är det idag min sista dag som sextonåring. Wow, exotic, right? haha, nämen imorgon fyller jag år. The big seventeen. Seriöst, ingenting händer när man fyller sjutton? Man blir liksom bara ett år äldre. Eller ah, snarare en dag äldre. But well well, I'm happy anyway ;D
 

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Hej, jag heter sofia och är en tjej på sjutton år. Jag älskar att fotografera vilket syns en del i bloggen. När jag inte fotar umgås jag med vänner, läser andra året på NV-programmet, dansar, kör lite gympa och har kul!