Var har jag varit? - Lite här och var

2012-07-06 - 22:41:05 / 0 kommentarer ..


Eller, lite här och var var väl att ta i. Men jag har åtminstonde färdats norrut i vårt avlånga land. Dock inte så värst långt, utan närmare bestämt till Hälsningland för att besöka mig käre morfar. Men nu är jag hemma igen, i Stockholm faktiskt och inte på landet. You know why? Because imorgon bär det av till Kroatien!! :D Waay
 
Det ska faktiskt blir grymt skönt att komma iväg. Vi har hyrt ett lite hus där nere på en ö som heter Korcula och huset ligger precis vid vattnet + vi har egen pool. Ganska okej faktiskt ;)
 
Bilder på min fina syster förra året i Kroatien. Nå, vilken var finast? Den i färg eller i Svartvitt?

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Hej, jag heter sofia och är en tjej på sjutton år. Jag älskar att fotografera vilket syns en del i bloggen. När jag inte fotar umgås jag med vänner, läser andra året på NV-programmet, dansar, kör lite gympa och har kul!