Då kan man checka av det på inköpslistan!

2012-06-19 - 18:43:06 / 0 kommentarer ..


Och så var man lite mer pank då.. Osch, mina fötter värker. Kom precis hem från stan där jag har knatat runt i x antal timmar. Men nu kan jag i alla fall med gott samvete säga, gardacil - check, nya hela jeans - check, två par skor - check och nya underkläder - check! That's gött! Men herregud så trött man blir, skulle praktiskt taget kunna somna nu och då är jag ändå  den typen som har svårt att soma anywhere but in bed, anytime but during the night.
.
Ballerinaskor från dinsko för 249 kr, sandaler från skopunkten för 299, jeans från Bikbok för 249 kr
.
By the way, JAG DRAR TILL CALI OM 27 DAGAR!!! IHH :D

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Hej, jag heter sofia och är en tjej på sjutton år. Jag älskar att fotografera vilket syns en del i bloggen. När jag inte fotar umgås jag med vänner, läser andra året på NV-programmet, dansar, kör lite gympa och har kul!