Birthday gifts!

2012-07-03 - 23:23:43 / 0 kommentarer ..


Under dessa dagar som gått utan någon tillstymmelse till uppdatering har jag hunnit fylla år! Närmare bestämt sjutton år. Ett år kvar till arton, woop wopp! Det firades med tårta, presenter, frukost på sängen och släktkalas. Toppen! Detta fick jag:
1. 60 dollar till min USA-resa nu den 16:e
2. Boken Cirkeln
3. Christina Aguilera parfym
4. Körkortsbok
5. Pocket guide till LA
6. 1300 kr
7. Två basiclinnes ifrån MQ
8. Bäst av allt, en NIKON D7000!!!! GGAAHH - Mina föräldrar är galna men också jå jävla BÄST!

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Hej, jag heter sofia och är en tjej på sjutton år. Jag älskar att fotografera vilket syns en del i bloggen. När jag inte fotar umgås jag med vänner, läser andra året på NV-programmet, dansar, kör lite gympa och har kul!