Framme!

2012-07-07 - 22:57:00 / 0 kommentarer ..


TIDSINSTÄLLT INLÄGG!
 
Nu lär vi vara framme i Split! Landade sent så vi stannar en natt på fastlandet innan vi tar båten ut till Korcula imorgon. Åh vad här ska solas och badas! Damn jag ska vara brun när jag åker till Kalifornien! That's a promise.
 
Ni kanske förstår att jag har förberett några tidsinställda inlägg som kompensation för att jag har varit så dålig med uppdateringen. Då står bloggen åtminstonde inte heelt tom. Ohh, jag kom just på det! Jag far ju till LA på språkresa snart och kommer med stor säkerhet att svårt att blogga (även om jag ska försöka). I alla fall, varför inte köra en sådan där 20 bilder grej då?
 Done!
 

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Hej, jag heter sofia och är en tjej på sjutton år. Jag älskar att fotografera vilket syns en del i bloggen. När jag inte fotar umgås jag med vänner, läser andra året på NV-programmet, dansar, kör lite gympa och har kul!