Det blev en halvtimme i alla fall

2011-10-25 - 12:38:54 / 0 kommentarer ..


Japp, 30 minuter i skolan blev det ändå trots allt. Känns så himla onödigt bara.. Men men, jag ska inte klaga, hade ju kunnat fått gå till kl fem som i vanliga fall ;)
Ja, nu sitter jag i alla fall här och fördriver tiden innan jag ska knata iväg till tunnelbanan. När jag slutar hade jag tänkt att dra in till stan och kolla på skor plus ett par kattöron tills på fredag. Jag och några kompisar ska nämligen servera + fixa en spökrunda på min kompis syrras halloweenfest. haha hoppas det blir lyckat. Var hemma hos Åsa och planerade det hela i lördags, kan langa en bild på mitt sminkschema sen, så kan ni få ser hur jag planerar att se ut. Sminkscheema är alltså att man har ett ansikte i vitt på ett pappaer som man sedan sminkar med vanligt smink. Skit kul och blir skitbra. men nu såg jag visst att tiden rann iväg. vi hörs senare <3

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Hej, jag heter sofia och är en tjej på sjutton år. Jag älskar att fotografera vilket syns en del i bloggen. När jag inte fotar umgås jag med vänner, läser andra året på NV-programmet, dansar, kör lite gympa och har kul!